• Un Sâlmon ben fresc
    Crònica d’una visita guiada, una conversa i un parell d’espectacles de la primera setmana del Sâlmon
    16/02/2022 Núvol / Dansa
    Oriol Puig Taulé

• Al consens cultural
    El ParlaMent de la Cultura estableix les bases amb l’administració per constituir un observatori des d’on incidir en la política cultural
    13/02/2022 El Punt AVUI / Cultura i espectacles
    Jordi Bordes

• La danza de Iniciativa Sexual Femenina: dolor, anarquismo y martirio
    La compañía de la que forma parte la escritora Cristina Morales regresa con un nuevo montaje, ‘Perpetua Felicidá’, indagando en el feminismo y los iconos pop a través de dos santas mártires de la Iglesia Católica
    09/02/2022 El Diario / Artes escénicas. Teatro
    Pablo Caruana

• Actúa Ayuda Alimenta – Min 34:20
    Marta Molina, al #CulturesDeResistència, ha convidat les persones que van iniciar aquestes campanyes de suport mutu perquè ens expliquin com han estat funcionant des d’aleshores i quina es la realitat dels treballadors i treballadores del sector cultural que s’han quedat sense feina i no saben quan podran tornar a recuperar els seus llocs de treball. Actúa Ayuda Alimenta al #CulturesDeResistència
    5/02/2022
    Ràdio 4 / Territori Clandestí

• La dansa necessita dramatúrgia?
    Analitzem alguns espectacles de dansa de la cartellera per enfrontar-los a la seva concepció dramatúrgica.
    21/01/2022 Entreacte / Dansa
    Jordi Sora

• El Antic Teatre apuesta por los nuevos lenguajes
    Juana Dolores, Soren Evinson, LaSúbita y Los Detectives, ejes de una programación que se centra en las poéticas del cuerpo, las piezas de base sonora y la “performatividad”