16-19 abril 2026

Diana Pornoterrorista / Rosario Veneno / Andy Clark

Travesía y conjuro

estrena
Dijous 16 d'abril a les 20:00
Divendres 17 d'abril a les 20:00
Dissabte 18 d'abril a les 20:00
Diumenge 19 d'abril a les 20:00
Idiomes: castellà
Durada: 60 minuts
Edat recomanada: +18 anys
Atenció: en aquesta obra hi apareixen persones nues, hi ha sexe en viu i representacions de violència explícita. A més, a l'espectacle es fa ús d'una màquina de fum i de llums estroboscòpiques.
Entrades: 15 euros ONLINE // 17 euros TAQUILLA

Creació, direcció i interpretació: Diana J. Torres i Aura Spitale
So original: Andy Clark

@dianajunyent @rosario.veneno @xtaltha

#transfeminismo #violenciaentremujeres #performanceradical #brujeríalésbica

Què ens passa quan el nostre refugi es converteix en la nostra presó? Com és que la crueltat ens assetja des dels llocs més inesperats, més íntims, i ens roba la confiança? La violència patriarcal s’esmuny dins les nostres cases i llits, i també habita entre aliats, en col·lectius feministes i en relacions no heteronormatives. En nom de l’amor, hem normalitzat i romantitzat un camí espinós que és difícil d’evitar. Hi ha un abisme entre el que passa darrere de les portes tancades i la política que teoritzem i construïm. Aquesta performance narra l’odissea d’escapar de la por i el dolor, de la vergonya del que és difícil de nomenar, per posar llum en la construcció de noves maneres de relacionar-nos.


Diana J. Torres (Madrid, 1981), La Pornoterrorista, és una escriptora i performer l’obra de la qual se centra en la vindicació de la sexualitat, el cos autònom, les identitats perifèriques i els límits entre el plaer i el dolor. Aura Spitale, àlies Rosario Veneno (Rosario, 1992) és actriu, ballarina, terapeuta i facilitadora. Des del 2016, ha girat amb diversos projectes artístics i educatius, promovent l’auto-exploració de la sexualitat, la salut comunitària i l’intercanvi lliure de coneixements i plaers. Andy Clark (Barcelona, 1978) és la col·laboradora pornoterrorista que ha fet el so per als conjurs de la Diana en diverses ocasions. Les eines digitals, els instruments i els dispositius electrònics són les contribucions d’aquest aprenent.

Subscriviu-vos a la nostra newsletter