Una obra sobre la cocaïna, el seu consum, els seus efectes, l’imaginari construït al seu voltant.
Una creació escènica sobre la guerra contra les drogues, la prohibició de la droga, la seva legalització, sobre on s’amaga i per què s’amaga.
Si l’or va se fonamental per a l’economia política de les colònies espanyoles, permetent el llançament del capitalisme, la seva acumulació originària, és la cocaïna –o, millor encara, la prohibició imposada pels Estats Units- la que dona forma a l’economia mundial a l’actualitat. No parlar de la cocaïna, no exhibir-la, implica continuar amb la mateixa negació de la realitat que es practica respecte l’esclavatge. Com l’or, la cocaïna està imbuïda de violència i cobdícia, brillantor que fa pudor de transgressió. Si el capitalisme s’ha convertit en narcocapitalisme, és el moment de la narcocultura.
Natural de Barcelona. Ha viscut a Londres, Sao Paulo, Miami, Caracas, Bogotà, Rosario i Buenos Aires. Amb l’Esteban Feune de Colombi creà El Paseo de Robert Walser, una obra de teatre a peu pels carrers d’un barri. Ha publicat el llibres Carcelona (Melusina, 2012), Teatro del Bueno (Teatron tinta, 2015) i Caracaos (Melusina, 2015). Ha ideat els cicles Ahí está: 10 años de artes en vivo (Musac), No todo va a ser hablar (Caixaforum) i El Estómago de los escritores (CCCB). Ha creat projectes per a l’escena interpretats per escriptors com ara Entrevistas breves con escritores repulsivos, Los críticos también lloran i Come en casa Borges. Les seves darreres peces són: Cuerpo Serrano, Guiris go home i No estuve en New York. Cielo: coda.
>>> Veure MARC CAELLAS El perico tumba la paloma (OBRA COMPLETA)
Per veure el vídeo de l’espectacle complet, sol·liciteu la contrasenya per correu electrònic a anticteatre@anticteatre.com.
Visualització reservada a professionals.