16-19 desembre 2021

Júlia Barbany Arimany

OFFICIAL PRESENTATION OF THE GADGETS FOR OUR SALVATION

Dijous 16 de desembre a les 20:00
Divendres 17 de desembre a les 20:00
Dissabte 18 de desembre a les 20:00
Diumenge 19 de desembre a les 20:00
Durada: 55 min
Entrades: 12 euros ONLINE // 15 euros TAQUILLA
Comprar
entrades

Divendres 17 de desembre: POSTFUNCIÓ amb Novaveu
Després de la funció, Novaveu proposa un col·loqui per reflexionar sobre la proposta i el seu procés de creació amb l’artista Júlia Barbany Arimany i la Marta Duran, membre de Novaveu.

Creació i interpretació: Júlia Barbany
Mirada externa: Jordi Fondevila
Música: Pol Clusella
Coreografia: Ricardo S. Castro
Vídeo Karaoke: Alex Macias
Il·luminació i dispositius: Oriol Corral
Tècnica: Sofía A. Martori
Disfressa: Mariona Signes
Fotografia: Roc Pont
Vídeo: Andrea Cuéllar, Alberto Dexeus i Lluís Margarit

Coproducció: Júlia Barbany i Antic Teatre

Amb el suport de: La Poderosa i CC Drassanes

#unitednormalpeople
#officialpresentationofthegadgetsforoursalvation

Jo, apassionada dels còmics distòpic-futuristes i de les narratives apocalíptiques d’Isaac Asimov, des de molt petita vaig mostrar una gran fascinació per la fi del món, “Si algun dia em moro, m’agradaria que fos a la fi del món, tots junts, veient l’espectacle, despreocupats pel després, perquè no hi haurà després… si moro en l’apocalipsis seré molt important!” deia a la cuina de casa mentre tallava mongetes amb la meva mare.

És ser la generació de la fi del món una garantia de transcendència històrica a la qual no estem disposats a renunciar?


Júlia Barbany Arimany és una actriu graduada en art dramàtic per l’Institut del Teatre, ha cursat part dels estudis “LAPS” ( Live Art and Performance Studies) a la Theatre Academy d’Helsinki, on va presentar alguns dels seus primers treballs en solitari.

Component del Col·lectiu Las Huecas han presentat Projecte 92 i actualment treballen en la nova peça Aquellas que no deben morir.

Basa el seu treball en la ironia i els límits de la performativitat que ella denomina “tova”, utilitzant la conferència performativa per desvirtuar tant el teatre com el discurs acadèmic reglat.

Subscriviu-vos a la nostra newsletter