Dona en cinta de córrer sobre fons negre, és una peça escènica que funciona a manera de radiografia del ciutadà de barri humil. La dona reflexiona sobre: la super producció tèxtil, el capitalisme, l’entreteniment, la cultura, idiomes, el malnom i el sector serveis. Però, sobretot, aquesta història és riure i pensament.
La descripció textual s’abraça al detall corporal. Una actriu que es mou com un toro a la seva cleda, com un nen en un parc de boles, com una baralla de guerrillers a la selva tropical. En definitiva, un teva meva entre paraula i moviment portat a l’humor i el pensament.
Ballar la paraula, comptar amb el gest.
Alessandra García, nascuda a Màlaga, en deu anys li ha donat temps a muntar i desmuntar una companyia, entrar en el món de la performance i convertir-se en docent. La seva línia de treball correspon al teatre postdramàtic i participatiu. Se sent més prop de l’art contemporani que del teatre.
Aquella Postura, un site especific per a l’obra d’Elena Alonso al Matadero de Madrid, creadora i comissaria de la performance col·lectiva Vulva que reunia 12 artistes dones amb una forta projecció nacional. Artífex de la peça Patrimoni dins del projecte #Portals de Shared Studios entre Màlaga i San Francisco. Ha estat en gira amb No es registren converses d’interès de Roger Bernat en la qual participa com performer.