SURPLUS concep la pràctica coreogràfica com una tecnologia per a la producció del present i el cos com l’artefacte que l’activa.
La nostra pràctica utilitza allò virtual (imaginari/mental) i allò real (materialitat/cos), i intenta amb això manipular la percepció (entesa com quelcom actiu i mòbil). Treballant l’articulació del cos, la imatge, el temps i l’espai amb el fi de tornar a configurar, re-contextualitzar, tornar a establir connexions, re-dirigir, re-presentar i re-investigar la percepció d’una manera expandida.
Surplus vol donar visibilitat a l’articulació del cos i el pensament, donar transparència i facilitar múltiples modes de veure i de pensar; dels cossos i les ments tant dels que es mouen com dels que observen.
Marina Colomina ha desnevolupat un treball de repercussió internacional com a coreògrafa i artista visual. Es va graduar en Belles Arts (UB, 2007) i a la School of New Dance Development (AHK, Amsterdam, 2013). Ha treballat com a performer per artistes com Deborah Hay, Ann Liv Young i Magdalena Ptasznic, entre d’altres. També ha participat en workshops i projectes amb artistes com La Ribot, Kristie Simson i Robert Stein. La seva obra audiovisual i gràfica es va exposar a Barcelona.
Magdalena Ptasznik compon representacions mitjançant el treball amb la coreografia i la dansa. Es va graduar en Sociologia (Varsòvia, 2005). Va estudiar a L’AHK (Amsterdam) amb Debora Hay, Ria Higler, Meg Stuart i Robert Steijn, entre d’altres. Va ser reconeguda amb la beca DanceWEB (Impulstanz).
És co-creadora del primer centre de treball per a la dansa i la coreografia a Varsòvia – Centrum W Ruchu.
>>> Veure Marina Colomina i Magdalena Ptasznik SURPLUS (OBRA COMPLETA)
Per veure el vídeo de l’espectacle complet, sol·liciteu la contrasenya per correu electrònic a anticteatre@anticteatre.com.
Visualització reservada a professionals.