Vida, muerte y resurrección persegueix l’objectiu de rescatar la figura de Britney Spears, icona indiscutible de la cultura pop, com una figura de la cultura contemporània general entorn a la qual generar reflexions sobre la manera en què ens comportem, ens relacionem i co-existim. També està motivada pel desig de construir quelcom propi, quelcom que referit a la pròpia vida pot ressonar amb i en altres.
Aquesta és una experiència egòlatra, un exercici que persegueix indagar en la singularitat de tot el que un és, insistint en una forma de reorganitzar, de revisualitzar el món a partir d’un jo capaç d’enunciar-se sense entremitjos i de construir narratives sobre la base d’aquesta individualitat.
Elias Miguez és graduat en la llicenciatura de composició coreogràfica per la Universidad Nacional de las Artes (Argentina). Des de 2014 dirigeix els seus propis espectacles estrenats a Buenos Aires: Sexo De-vil, Abortar la Danza i El verano. El 2017 dirigeix la residència de creació a Montevideo, Uruguai: No hay que cien años ni cuerpo que lo aguante.
Horta i André Uerba (Naves Matadero), Monica Runde (Sala Cuarta Pared i FITTCAT), i Sergio Martínez Vila i la plataforma Perfoming Gender (Conde Duque).
El 2020 crea Vida, muerte y resurrección (Konvent) i més tard és convidat a participar a la cinquena edició del Konvent a l’Antic.